HTML

Ez kell nekem

2011.09.05. 19:38 :: brave90

Egy sörrel a kezemben, a szokásos nyomott hangulatomban felnéztem YouTube-ra.. hónapok óta nem néztem videókat, így legfelülre kidobott egy tegnapi Jagr 1/2 videót. Két régi zene, amik eléggé nagy kedvenceim, az orosz felejthetetlen stílúsa néhány olyan elemmel kiegészülve amit még soha nem láttam tőle - látszik a kihagyás betett nekem - és máris megvolt hogy mi hiányzik az életemből. Az én imádnivaló, kicsike, kopott, poros, öreg blogom. Ez ihlette a mostani pár soromat. Meglátjuk mennyi időm lesz rá, de szerintem egy Jagr 1/2-vel akkor sem okoznék csalódást senkinek, ha ez lenne az egyetlen poszt a blogon.

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog jagr jumpstyle brave

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr573204819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása