HTML

Schenker

2011.09.29. 20:53 :: brave90

Megígértem, és tartozom is ezzel Schenkernek, így hát egy szép hosszú leírást fog kapni!

Ott kezdeném, hogy nagyon örülök neki, hogy nem erőlteti agyon az ownstyle-t, mert az nem igazán az ő stílúsa! Az első partban volt igazán az a vonal amit úgy érzek, hogy jól állhat Schenkernek, és amire érdemes lenne rágyúrni! Az erőhiány az sokszor kijött a videóbol, de ennek ellenére az első partot én nagyon erősnek éreztem! Több olyan kombó, és átlépések voltak a videóban ami meglepett! Persze lehetett volna szebben is kivitelezni, ami egy 1/4 videóban illett is volna, de mindenesetre az a vonal és az a technikai háttér ami a legnagyobb jumposok közé emelheti Schenkit azt én látom benne! Nem minden a sebesség és az erő, viszont alap dolgokat, hogy elemjük fel a lábunk ahogy kell, azt közelező betartani az amatőrőknek is! A part 2-ben erre láttunk sok negatív példát, de az elsőben is akadtak. A part 2 tematikájában merőben eltér az elsőtől, ami alapjáraton egy tök jó ötlet lenne, viszont sajnos gyengén volt kivizelezve! Ez a kis helyen ügyeskedek a lábammak stílús nagyon keveseknek áll jól, és sok gyakorlás kell hozzá. Szerintem a biciklizés abban a partban feleslegesnek bizonyult, hiszen az elsőből sem hiányzott! Összefoglalva a látottakat az első partra simán adnék egy 4/5-öt mert ott sok szép dolgot láttam, és Schenker az a jumper aki nagyon megérdemelné végre az elismerést ami kijár neki! A part kettőre viszont egy gyenguska 3/5-re futotta csak! Nem mondom, hogy teljesen hanyagolni kellene azt a style, csupán ráerősíteni egy kicsit! Azért bízom benne, hogy Force nem lesz olyan erős ellenfél, hogy Schenkiházi ne jusson tovább az 1/2-be! Szóval hajrá Schenker!!

Jah és mielőtt elfelejtem: Jól áll a nadrág, papa! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: schenker

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr913266137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása