HTML

Jumpstyle is my style!

Jumpstyle-al foglalkozó blog! Zenék, videók miegymás..

JUMPSTYLE TUTORIAL | OWNSTYLE | 12 TRICKS BY POWERJUMPER

2010.06.20. 14:57 :: brave90

A mester kiadta a második tutorial videóját! Az első 14 trükk után most plusz 12-vel gyarapíthatjátok a tudásotokat, ha Power vidijéből tanultok! Nagyon jó tutorial, érthetően "magyarázva"! Kötelező darab.. valahogy meg kellene oldanom, hogy letöltsem gépemre.. hmm

6 komment

Címkék: tutorial ownstyle

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr822095717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rashy729 2010.06.20. 18:29:44

Én csak azt nem értem h az OWNstyle-hoz(saját stílus...) hogy lehet tutorialt csinálni...az akkor már nem own...ez olyan mint a freestlyehoz tutorial...sztem

Shadow94 2010.06.21. 10:25:56

Rashy-nak igaza van, de sztem naon nehez vidiről tanulni....:(
Nem lakik vki Orosházán v. környékén, v. Szegeden?

ReVó 2010.06.21. 21:17:16

Vidiről jó tanulni:) Legalábbis régen szerettem:D most 1 trükköt szedtem ki belőle... de nem igazán akarok power trükköket tolni... meg hát szerintem nem vmi jó ez a tutor... 2-3 jó trükk.. többi nem tökéletes... legalábbis powerhez képest nem.

erkoo jumpen 2010.06.23. 15:04:55

igazad van Rashy!!:)
bár néztem belőle pár trükköt és sztem se nyomja benne úgy Power ahogy szokta....nah de mind1 sztem jó :)
am Brave!
letudod tölteni a gépedre.....
letöltöd a youtube downloader legújabb számát
asszem a 2.3.4 a legfrissebb :)
és azzal youtube-ról tudsz letölteni videót.
kezelni pedig borzasztó egyszerű a progit :)

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.06.23. 15:09:00

nah jó sok a komment szóval beleokoskodok énis! :D
rashy van abban valami amit mondasz, de akkor gondolj bele abba, hogy azt mondom neked kezd el ownstyle-ozni.. hogyan??
kell egy alap, amit utánna formálhatsz a saját "own" stílusoddá! Ezek a tutorialok az alapot mutatják be! Ezeket lehet kombinálni, másképp csnálni, átariálni, mindent! De null tudással soha nem fogsz csinálni semmit! Remélem érted mit hadobálok! :)

erko am köszi a tippet, megpróbálom! :)

erkoo jumpen 2010.07.01. 21:51:48

am nem 2.3.4 hanem 2.5.4 :)
sorry
süti beállítások módosítása