HTML

PowerJumper | The Time Doesn't Go Back

2010.05.18. 19:14 :: brave90

Engedjétek meg nekem, hogy most kicsit szitkozódjak. Nem akartam, de ez a videó után tényleg nagyon kikívánkozik belőlem!!

Nah azt mondjátok meg nekem, mert én valahogy hülye vagyok megérteni, hogyan lehetséges az ami a közelmúltban megtörtént.. mégpedig hogy egy ownstyle ligán, ahol a legjobb 4ben 2 olyan név volt, hogy PwerJumper és ATTAK, hogy egyikük sem nyerte meg??? És ilyen senkiházi jöttment Lollo lett a liga nyertese, egy hulladék videóval!! Power vs Lollo volt az elődöntő! Power nem csak látványosan jobb videót rakott fel, hanem porig alázta Lollo-t! Minden jóérzésű jumper tudta, hogy egyértelmű ki a jobb!! Erre jött a nagy pofon.. Power kiesett.. Lollo már 1/2 videóba beírta h WINNER... annyira büszke volt magára.. A döntőben biztos voltam hogy elbukja.. Erre kalmi küldte a linket, hogy FINAL WINNER! Azt hittem kidobom a gépet az ablakon.. de ekkor jött a meglepetés, hogy valamiért Attak nem volt hajlandó videót feltenni.. ez szerintem mindenkinek jelzésértékű, bár nem tudom a valós indokot! Lollo videót soha többet nem fogtok látni blogon, mert töröltem mindenhonnan és ignore-t is kapott! Számomra az olasz ownstyle liga győztese Attak és Power!! Aki mást gondol vagy Lollot védené, esetleg jobban értesült mint én, azok kommentben jelezzenek! Köszönöm!

9 komment

Címkék: powerjumper

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr512013624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2010.05.18. 21:18:02

lollo leszopott pár faszt...:)
azok a a búzák meg örültek hogy valaki fényesre polírozta a szarba mártott faszukat:)
Bizony:)) vagy valami hasonlót tudok elképzelni:)

Leslee-Jumper 2010.05.18. 22:05:58

Kalmi ez szép volt xDDD
És ez a videó nagyon durca ;-)

Ragen1014 · http://www.youtube.com/ragen1014 2010.05.19. 10:13:33

kalmi !100*
xD
valmi ilyesmi jutott eszembe nekem is arról amit brave írt ki...
hat igen van különbség egy lollo és egy power vidi között :/
de hogy valaki szerint lollo a jobb.. o.O
az már a C4-es határt súrolja! xD

szerintem a lényeg nagy része az h mi tudjuk ki a jobb és nem néhány "szarba mártott faszú" mondja ezt meg!

F34R007 2010.05.19. 14:12:31

hát ez kibaszás egyértelmű let volna sztem :(
tudom nem ide jön de SIJL-be meg Tox3Dstyle volt a jobb de mindeggy :( rohadás megeszi a sok kancsal zsűrít.

m!Ti 2010.05.20. 18:53:40

Power ha nem is a legjobb own-os de szerintem az egyébként . Lollot simán verte még az én amatőr szememmel is teljesen egyetértek.

AdamJumper 2010.05.23. 16:17:44

sztem hadjátok meg ezt a döntést az olasz zsűriknek..:)
én nem követem az olasz jumpstyle-t power sincs subbolva , szóval nemtom mivolt ezen a ligán :)

OD14g 2010.05.23. 23:28:59

Adamnek adok igazat...
de egyetértek azzal h Power tényleg sokkal jobb...

erkoo jumpen 2010.05.24. 14:10:03

énis Adam-el értek egyet, DE
ezen kívül sztem Power a legjobb own-os
és Lollo egy béna kis csicska hozzá képest

ReVó 2010.05.31. 22:54:31

Szerintem meg bunda:)
Power még részegen is elverné Attakot....nemhogy Lollot.

Na meg ezzel a videóval gyöngén bizonyított hogy leszarja hogy mivan a ligával ő nyomja tovább ugy mint eddig... sőőt!
Durva 1 videó az biztos
süti beállítások módosítása