HTML

schenker14

2011.09.19. 19:29 :: brave90

Ismét valami nemzetközi liga 1/8 forduló és megint egy magyar név! Ezt jó látni!

Majdnem nem raktam ki a videót az aláírása miatt, de azért nem bánom, hogy mégis megnéztem! Az elején én kajak bevettem, hogy a 3ik lépésbe belesül, bár lehet ez csak az én naívságom! Az első part szerintem pont ezért nagyon jól sikerült! A második kissé laposabb, bár a fekete nadrág a sötét bokor előtt nem volt egy hatalmas ötlet.. alig látni valamit. Azért Schenker ezzel valószínűleg továbbjutó lesz, ami nem is olyan kis dolog! Go Go Schenker!

Szólj hozzá!

Címkék: schenker

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr653239120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása