HTML

Kezdőknek

2010.10.27. 22:01 :: brave90

Már rengetegszer merült fel ez a kérdés, és mivel ma nem tudok videót kirani, azon egyszerű oknál fogva hogy nincs, ezért gondoltam megválaszolom post-ban! 

Tehát:
"Ti hol tanultok jumploni? Hol lehet megtanulni? Az alapokat már megtanultam de nem tudom hogyan folytassan tovább.. Segítsetek!"

A válasz pedig mindig ugyanaz: YouTube, Google, IndaVideó, akármi..
Beírjátok hogy Jumpstyle Tutorial! A jumperek 98%-a netről tanult jumpolni! Ritka azon szerencsések köre akiket más profi jumperek tanítottak meg az alapoktól! Így nem lehet máshonnan ezt tanulni csak netről! Ha már az alapok mennek, akkor az első tanácsom az hogy nézzetek kicsivel komolyabb tutoriálokat, miután eldöntöttétek hogy milyen stílus is áll hozzátok közel! (freestyle, sidejump, old, hard, own, stb..) Ebből tudtok pár komolyabb lépést eltanulni! A következő szint már az hogy profi jumperek videóit nézitek, és úgymond "full speed"-en látott trükköket és lépéseket tanultok el! Ha ezek megvannak csak utánna jöhet az egyediség, és a saját lépések, kombók, stb...
Remélem kielégítő volt a válasz! Véleményeket/kiegészítéseket kommentben elfogadok.

7 komment

Címkék: kezdőknek

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr752403942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NRG13 2010.10.28. 18:46:25

még a full speed-es videók elé beírnám, hogy az is egy megoldás ha letöltitek a videót és sony vegassal vagy akár movie makerrel belassítjátok. sokkal áttekinthetőbben tudjátok meglesni a lépéseket. ;)

Tourmix 2010.10.28. 19:21:51

Annyit azért még hozzá tennék hogy szerintem nem érdemes egyből hard alappal+trükkökkel indítani. Én személy szerint annak a híve vagyok hogy old school-lal tessék kezdeni és utána "behardosodni". (2 hét alatt bőven el lehet szerény véleményem szerint sajátítani az egész mizériát onnantól meg kedv és tetszés kérdése az egész old szépségéire, kombóknak a ráhelyezésére, még jobban tökéletesíteni a trükköket stb.) (Matematikát sem egyből a másodfokús egyenlettel kezdik hanem az algebrai ismeretekkel:D)
Egyrészt (nem tudom igazam van-e ebben) old az egyik alapja az egésznek vagy 2 évvel ezelőtt mikor néztem neten tutorialokat mindenki az old-dal kezdte? Vagy esetleg már akkor is kibontakoztak hard ágai?(reestyle, sidejump, hard, own, stb..) Ezt nem vettem volna észre? Ha tévedek javítsatok ki!
Mindenesetre még szerintem sokat segítene a frissen kezdőknek, amatörőknek ha esetleg valami kulissza titkokat elárulnának a "nagy" jumperek esetleg edzésterveket. (lsd. NRG posztjában :) )
Tourmix

Leslee-Jumper 2010.10.28. 20:09:47

Egyetértek Tourmix-al :D Ha old-al kezdi valaki utánna sokkal könyebb lesz áttérni hard-ra :D Én is így kezdtem csak mondom !! :P

NRG13 2010.10.28. 20:24:04

amúgy kiváncsi vok hány kezdő olvassa majd el. xD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.10.28. 20:31:11

nemtudom.. lehet nem sok.. de legalább én mondhattam hogy ÉN szóltam.. :) már unom folyton ugyanezt a kérdést hallgatni

NRG13 2010.10.28. 20:57:45

igen de ha továbbra is kérdezgetnek akkor sokat nem érsz azzal h TE megmondtad

sL3Sh3 2010.10.29. 19:30:50

Nagyon szépen köszönöm! és nem tom' mennyi kezdő olvassa vagy figyeli ezt a blogot eggyet tudok én igen:D
Még 1x köszi srácok
süti beállítások módosítása