HTML

Jumpstyle is my style!

Jumpstyle-al foglalkozó blog! Zenék, videók miegymás..

IJL Scarface

2010.07.04. 15:53 :: brave90

KONZERV 2:

Csak mert magyar.. Csak mert IJL.. Csak mert elég ügyes, hogy kirakjam! Mivel valószínűleg valahol (fél)részegen fekszek balcsin, ezért most nem tudok többet mondani! 

9 komment

Címkék: scarface ijl

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr842125984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ragen1014 · http://www.youtube.com/ragen1014 2010.07.05. 07:18:47

ilyenkor érzem h kurva mázlista vook mert nekem nincs olyan h kiveszek egy hét szabit hogy le tudjak menni a partra bámulni a csajokat c(:

felpattanok canára aztán lépek le
[brave bácsi ! sajna előbb nem tudtam jelezni h a legjobb csajok 5 után vannak a parton :D]

toom majd később fogod látni a komit szal remélem jól érzed magad! :D

Shadow94 2010.07.05. 10:00:41

Ha így csinálja tovább, 5 év múlva tehetséges kezdő lesz:)

Scarface jumpstyle 2010.07.06. 14:11:14

@ShadowJumper: Szóval én nem ismerlek téged egy videot nem láttam tőled tehát nemhiszem tul jelentős lennél :S:S.Ha tudsz jobbat akkor rakd fel légyszi vagy linkeld és aztán irjál igy.Az építőkritikának minidg örülök de ez nem volt az:S sőt ez elég bunko volt valószinűleg jellezmi a jellemedet is. Szóval először mutass jobbat aztán pofázz vagy épitőkritika köszönöm

Scarface voltam

Rahjar 2010.07.06. 15:10:13

@Scarface jumpstyle: Szerintem brave-re értette:D

Shadow94 2010.07.07. 14:46:13

@Scarface jumpstyle: Ezt csak poénból írtam, ha komolyan vetted, az a te bajod.
Sztem nagyon jól nyomod, de egy ilyen kis (én poénosnak akartam) "beszólástól" ne legyél ideges.
Ha nem tetszene, tudnálak fikázni, de nagyon is tetszik, ahogy Jumpolsz:D
(és egyszer sem említettem, h jó vagyok:))

Shadow94 2010.07.08. 11:06:57

Tényleg sajnálom, ha bunkózásnak tűnt.
süti beállítások módosítása