HTML

IceMan Final

2010.03.27. 11:51 :: brave90

Azt hiszem elhamarkodtam azt hogy Blue-nak van esélye.. Ez alapján IceMan még ilyen formájában is megnyeri a lengyel ligát..

YouTube: Kalmival pont most derítettük ki, hogy mindenkinek megmaradt a régi rendszer, tehát 5 csillag, sima favo, oldalt a dobozban infók, csak nekem nem... én meg ezzel szenvedek 2 hete!!! Aki tudna megoldást arra, hogy miért így: http://imagerz.com/QENPDEtvAwJVU1lEEQVR néz ki a youtube-om, az kérem segítsen!! A RÉGI RENDSZERT AKAROOMM!!!!! :(

3 komment

Címkék: final iceman

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr41872551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R007 2010.03.27. 11:54:58

szar a böngésződ frissítsd egyébként még néha nekem is ezt csinálja pedig mindenből a legújabb van felrakva (nem nehéz megszoni ezt se ( Like a csillagot jelentené leegszerűsítve a save to-nál meg a favo van comment meg abba a kis dobozba megy amelybe a respond to video felirat van) , ui tudtam én hogy Ice nyeri nincs ős szar formába ;)

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.03.27. 11:57:48

legújabb böngészőm van, legújabb flashplayerrel.. erre már gondoltam, és mindent frissítettem!
megszoktam már az új kinézetet de akkor is szar!! nekem a régi kelll!!!!

cuccos 2010.03.27. 16:12:57

nekem is az új van,...
süti beállítások módosítása