HTML

Winter Sidejump by szucsdeejay

2009.12.22. 17:53 :: brave90

A nap fénypontja szerintem a srác! Fanatikus a srác, de olyan hibátlan videót hozott össze, hogy leesett az állam!! Pedig a körülmények koránt sem ideálisak!! Ahogy bekezdett az valami kegyetlen! Az az erő, az a dinamika... utánozhatatlan. Azt hittem, hogy elfárad és az 5 perces videó második fele már lomhább lesz, de szerencsére tévedtem! Nem ember a fiú! Végig bírni ezt szusszal kegyetlen! Part 1 végi elcsúszáson kívül soha nem csúszott meg! Nah jó az 1:54-en elég sokat röhögtem.. :D Amikor elindul a láb hátrafelé azt hittem, hogy orrabukik! De ha viccesen is de korrigál és nem esik ki az ütemből! Ezt hívják profizmusnak gyerekek.. A blockok végén a beleállások nagyon jók! :) Nagyon szucsis.. :P És amikor már azt hittem, hogy nem tud még mit mutatni a videóban.. akkor jött a 3:36!!! Ott kiestem a székemből szó szerint! A valaha látott legdúrvább kezdés!! Hogy lehet benne ennyi erő??? Egyszerűen kirobbant és tolta.. Gyönyörű! Örök kedvencem lesz ez a kezdés úgy hiszem! De legalábbis nagyon nehéz lesz überelni bárkinek is! A legmegtisztelőbb egy ilyen videó végén a saját neved és a blogod címát olvasni, hidjetek nekem.. :) (huh rég írtam bárkihez is ennyit.. ez jelenthet vmit..)

tracklist:
01.- Da Tweekaz - Angeli Domini (Freakaz Remix)
02.- Frequencerz - Eventide
03.- Freakaz - Picture this
04.- 2 sidez - God
05.- Freakaz - Operation Torch
06.- Stylemasters - Market
07.- Tiesto feat. c.c. sheffield - Escape me
 

Szólj hozzá!

Címkék: by winter szucsdeejay sidejump

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr671616306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása