HTML

bbblllááááqqqqáááááá

2009.08.31. 20:17 :: brave90

"geeecciiiirreeelleemeeeggyyekaazzaaggyyammrróóóól"  by  adio :: brave

+1

adamka ittlesz me mindig sír hogy nem rakomki! bláblbálbáblbáblbábláblbábláblbáblb kajak nem néztem végig de kommentek szerint biztos jóóóóóó... me abbna meglehet bízni 

bbááárhhoggy sszeereeetnéééédddddddddddddddddd

itt ez a 4 gyökér ppicssaaaa!!! hogylehet ekkorát esni édesfaszom???? xdxdxdxd
bbllllááááqqqqááááááááá

 

láállálálálláláláálálálálálálálálálálálálálálálá
nyugalom van keresek még valamit nem lehet ez ilyen rövidkeeeee
holnaptól szopás van, NEKTEK!! XD és nekemis XDXD
mmmooooossssttttt neee szsaakkkííítss fééllbbeee.... TTUUUDDDOODD AAAZZTTT NEEEEEEMMM BÍÍÍÍROOOOM

geciremegvan!! 6 perce van fentt mooooooooóóóó!!! kurvára nem akarja lejátszani de KEEELLVVIN!! ő mindig yyóóóóó!!!!!!!

hát most rábasztam meee bezártam ezt a szart szóval ennyii!! így fejezem be a nyarat meg sokmindent

heeehh

szucsi fiam nincs itt az oltanivaló!! pedig most oltanám ;)

5 komment

Címkék: bbblllááááqqqqáááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr31351529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.08.31. 20:39:29

@zoltanable: erree csak azt tudom mondani hogy:

bbbáááááqqqqqqáááááááááááááááááű

szürdlebelőle:)))

cuccos 2009.08.31. 22:09:05

cucumut üzenete (20:32):
miez a bllááááqáááá szöveg? :D
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:32):
hat
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:32):
bbllááááqqqqqqáááááááá
cucumut üzenete (20:32):
és ez mit szimbólizál? :D
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
a lelki allapotom es az agyi kepessegeim kombinaciojat
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
magyarul lementem az agyamrol poowwwaaa
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
ha vmi nemtetszik
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
akkor
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
bbblááááqqqáqáááááá
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
es akkor nem gondolok másra
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
hanem
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
bbblllááááqqqqqááááá
^blllllááááqqqqqáááááááá. *.* üzenete (20:33):
ennnyiiii

kalmi90 2009.09.03. 23:42:50

ez a 4 csaj durva:) a videó közepéig várunk.. hogy legyen vmi
a figyelmesebbek észrevehetik hogy a 2 hátul áló csaj (hok)izom erősítő gyakorlatokat végez... gondolom hogy este jó legyen a barátjuknak... gondolok itt a "phaszverő" mozdulatokra este láthattok ilyet a korhatáros tv csatornákon (persze én nem tudom nekem is csak mesélték -én neten nézek ilyesmitxd najó nem- XD)
aztán a 3 alap és az első halftwistnél a hátul álló csaj elvágódik az vmi hihetetelen.. megnéztem már többször is de nem vágom hogy sikerült ezt összehoznia... am az alaplépésük is szar... de én csak az elől aálló szőke csajt néztem...

ez a videó ment a favoritba nagyon tetszik... :D:D:DDDD
süti beállítások módosítása