HTML

Leslee-Jumper | 1 Year In Jumpstyle | The History

2009.08.29. 19:20 :: brave90

Jöhet tél, jöhet nyár, jöhet hideg, jöhet meleg, jöhet ilyen jumpos, jöhet olyan jumpos, jöhet ilyen liga, jöhet olyan választás, a legjobb jumpos magyarok közül nekem akkor is Leslee marad! Egyszerűen nincs még egy hozzá hasonló "közölünk" (hogy kicsit nagyképű legyek, hogy én is közétek tartozom)!! Picit lassan indul be a történet, de annál jobb lessz!! Zenék profik!! Hogy hogy a rákba vágta össze a két videót azt nemtudom.. van rá egy ötletem, de úgy nem biztos hogy jó.. :) Mindenesetre az kajak jó ötlet volt! A "play the f*ckin games" beszólás is kegyetlen! :) Utánna jön a kedvenc jumpom a kedvenc jumperemtől.. mi kellhet még?? :) És végre egy videó ahol a bakik tényleg viccesek! :D:D "Komolyan el akarod kezdeni? NEM!! ..hát most miért mit mondjak??" de ahogy röhög az a legviccesebb.. adam se egyszerű.. :D:D A linket meg... ugyistudja :)

4 komment

Címkék: the 1 in history year jumpstyle leslee jumper

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr581346990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslee-Jumper 2009.08.29. 20:34:03

De most 1 minusz pont nekem :D
Mert nem beleszerkeztettem a linket hanem elfelejtettem és utólag írtam a videódba. :)
De köszönöm szépen a szép szavakat és hogy kiraktad :)

-Rigó- 2009.08.29. 22:38:14

Mindenki közül Leslee-t bírom a legjobban, ötletesek a videók, de mindenek előtt a legjobb jumper itt szerintem.Mellesleg a féloldalasan feltűrt nadrágszár nem Ber védjegy?:O

cuccos 2009.08.29. 23:26:17

én csak egy vmibe kötnék bele... minden más majnem egyértelmű...

"Egyszerűen nincs még egy hozzá hasonló "közölünk""
mindenki egyedi, így magától érthető hogy hozzá sincs hasonló, mint ahogy senki máshoz sem...

ui.: szeretem Leslee-t de nem ő a kedvencem :D

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.08.30. 17:16:37

:D:D:D tudom báttya!! ha nem csaj akkor te már nem is szereted.. xd
süti beállítások módosítása