HTML

HardStyleVelocity aka HSV

2009.01.26. 13:12 :: brave90

Szégyen és gyalázat ahogy én le vagyok maradva Shuffle téren, de pár napja kaptam Shortee barátomtól egy linket AbiZz-ról amin kb leakadtam.. Utánna kaptam is a HSV csapat videóját (vol 3. tehát az első kettő nekem hiányzik..) amin ismét elállt a szavam! Jah hogy még nem is mondtam, hogy magyarokról bezsélünk?? Pedig de!! Lehet ti már tudtatok róluk de nekem alig 1 hete kerültek a "képbe"!! Nagyon jók! Előszőr Abizz videója:

Majd pedig a csapaté: Személyes kedvencem Razi!! 8:41-nél kezdődik az ő része, de valami brutál a srác!! Asszem én keresgetek még pár videót tőlük! Ha megnézitek biztos ti is fogtok!! :)

Elnézést, hogy nem írom le külön a neveket, de a második videóban mindenkinek ott a neve!!

5 komment

Címkék: shuffle hsv melbourne aka hardstylevelocity

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr33903254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaZi 2009.01.26. 20:35:54

Szia Kösszönöm hogy gondoltál rám:) HsV RaZi

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.01.26. 21:49:37

igazán nincsmit! :) Shortee mikor megmutatta egyből te tűntél ki! ami jó az jó!! nemgondoltam volna hogy idetévedsz a blogra..

RaZi 2009.01.27. 06:56:15

abizz szolt hogy fell vagyunk ide rakva:)

abizz 2009.01.27. 08:44:24

:) Köszi h kiraktál minket, nekem minden egyes ilyen visszajelzés nagyon sokat jelent, és mindig erőt ad, hogy bizony folytatni kell :) köszi a hsv nevében is :)
HsV//AbiZz

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.01.27. 10:17:40

hát ezt folytatni kell!!! :) nehogy abbahagyjátok mert ideges leszek! igazán nincsmit! ez a legkevesebb amit tehetek!
süti beállítások módosítása