HTML

R4Gn4 vs. DJumper | Liga Jumpstyle | jump4ever.hu

2009.01.13. 15:27 :: brave90

Itt a második páros, és holnap jön a következő.. Tehát nem áll meg az élet! Figyeljétek csak a blogot és a j4e-t, ha követni szeretnétek az eseményeket! Na de most jöjjön a második forduló eredményei! Előszőr ugye a két videó:

DJumper:
 

 

R4Gn4:
 

Igazából most egy kissé gyengébb produkciókat láthatunk, mint az előzőben, de szerintem senki nem lepődött meg ezen.. Sikerült ismét megosztani a véleményeket a zsűrinek, és úgy tűnik megint én lettem az ügyeletes gonosz.. :) Mivel 2:1 arányban sikerült leszavazniuk! Persze ez koránt sem baj! Élvezem, hogy teljesen más a véleménye a többieknek mint nekem! :) (itt ez egy kis dilemma, hogy akkor blogot miért is én írom?! nah de térjünk vissza) Igazából ahogy én láttam a dolgokat, aszerint DJumpert juttattam volna tovább! Igaz nem volt valami nagyon meggyőző a videója, de mégis legalább megpróbált tenni valamit azért, hogy javítson a helyzeten és ő jusson tovább! R4Gn4 csupán basic videót küldött be, ami nekem kissé kevés volt, és szerintem ezzel nem érdemli meg igazán, hogy továbbjusson.. Bár a part 3 valóban elég jól sikerült, de akkor is egy basic-ről bezsélünk.. De Bobytoo-nak és SunFighter-nek köszönhetően a mostani továbbjutó, gondolom nem nehéz kitalálni, hogy..

R4Gn4

a szerencsés, aki Leslee-vel találkozik amint rájuk kerül a sor! De annyit elárulhatok, és szerintem nem mondok el vele nagy titkot, hogy ellene nem lesz elég egy ilyen videó!

Gratulálok!

5 komment

Címkék: liga vs. | jumpstyle jump4ever.hu r4gn4 djumper

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr30875036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linciboy 2009.01.13. 22:40:50

gratulálok mind a két félnek :)

Kecske* 2009.01.14. 13:01:07

ha zsűri lennék most 2-2 lenne :)
mellesleg nekem a part 3 mintha 1 picit gyorsítva lenne!? bocs ha nem :$

R4Gn4 2009.01.14. 18:58:48

egyáltalán nics amugy meg igazatok van, mert az elmúlt hónapokban szinte semmit nem tudtam gyakorolni és ezért vok ilyen low de leslle ellen fekészulok sunfighternek meg bobytoonak meg köszönöm hogy esélyt adtak
R4Gn4

R4Gn4 2009.01.14. 19:05:11

mármint a part 3 nincs fegyorsírva egy picit se

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.01.19. 11:59:50

köszi szépen Kecske! :) tudtam hogy benned bízhatok! elég régen nem kommenteltél, örülök hogy még olvasol!!
süti beállítások módosítása