HTML

Adam interjúja Kukerral

2010.11.28. 14:10 :: brave90

Lehet hogy divatot teremtettem? :)

Mindenesetre megkért Kuker hogy rakjam ki Adam és az ö beszélgetésüket. Ki vagyok én hogy nem-et mondjak?

Katt a Tovább-ra!

 

Szia Kuker, köszönöm hogy el vállaltad az felkérésem. 
 Kérlek mutatkozz be azoknak akik netán nem ismernének :)

 Hello Adam J* . Köszönöm hogy meginterjúvolsz engem, nem gondoltam volna,de gondolom most sokan örülnek.
 Kuker néven futottam be a Jumpstyle-ban. 2011.Februárjában leszek 3 éves. Hogyan kezdtem el a Jumpstyle-t?Egyik akori barátomat láttam egy videóban, hogy táncolja ezt a stílust, nem tudtam mi ez, de nagyon megtetszett, és akkor elhatároztam,hogy én leszek a világ legjobbja.Voltak kihagyások , de mondhatom h majdnem mindennap jumpoltam.

És mit gondolsz , sikerült a világ legjobbjának lenned ? megvagy elégedve magaddal ?

Hogy mit gondolok?Világ legjobbja címét szerintem nem értem el. Nem vagyok megelegédve magammal, mikor videot kellett felvennem azelőtt soha nem gyakoroltam,így nem tudtam mindig a legjobb formámat adni,nagy volt rajtam az izgalom a megfelelni akarás.Viszont mikor csak úgy találkozókon vagy csak új spontán jumpoltam és nem vettem föl akkor alkodtam a legjobbakat.

 Igen , ez velem is így szokott lenni :)
Az elmúlt időben hangoztattad hogy abba hagyod a Jumpstyle-t , Kifejetnéd nekünk hogy miért ?

igen,sajnos abbahagyom.több mint 2 éve iszonyatosan fáj a sípcsontom a bokám,mindig kentem olykor segített olykor nem.Orvosnál is voltam sokszor és mondta h abbakéne hagyni, mert a lábamnak nem tesz jót ennyi ugrálás.Mióta jumpolok azóta iszonyatosan elkezdtem fogyni....,most szeretnék hízni,mert amint láttod a legtöbb jumper vékony.Most szeretnék gyúrni,hízni.
Viszont a blogon remélem olvastátok hogy ha Spiady-t megverem akkor folytatom tovább.

Én szorítok neked Spiady ellen. 
És ha már a ligánál tartunk , beszélnél nekem az eddigi sikereidről , közösségről , milyen barátságok szövődtek körülötted , amióta táncolsz.

De azért Spiady az Spiady marad.Az első ligám a magyar liga volt.Ott 5. helyet értem el.Arra büszke voltam.A következő a 2. Magyar liga ott asszem ott ellened mentem és veszítettem,ez a liga nem tetszett szervezés miatt.Az orosz ligán is részt vettem ott a 2. körben ki is estem,igazszágtalanságnak éreztem.Spanyol liga a másik vicces liga számomra megint a 2. körben kiestem,
itt már kicsit meguntam a Jumpstylet.
És most itt vagyok a Francia ligában.És teljesült az álmom.
Az elején nagyon döcögösen indult a barátságok kialakulása, sokan nem szerettek a stílusom miatt.Eltelt az a korszak azóta szerintem mindekivel nagyon jó barátságok alakultak ki.Nem találok olyan embert akit utálnék , vagy utálna engem,valahogy a középpontban lettem,és ezt most nem egoból mondtam.Legjobb barátaim Davee,NRG,Adam J* ,Schenker... és még sorolhatnám valahogy mindenkit
egyformán szeretek.

Köszönöm hogy engem is megemlítesz
Mit gondolsz a magyar jump közösségről ? összességében

Az elején nem nagyon akartunk összefogni, de mára már megváltozott ez, az én meglátásom szerint. Ma már mindenhol kialakultak a csapatok, az a közösség aki összejár és Jumpol egy jót.De ezt még jobbra is tudnánk tenni.

Mit tanácsolsz a kezdő jumpereknek ?

A tanácsom az lenne a kezdő jumpereknek , hogy ha nincs a közelükbe egy jó jumper akkor nézzenek minnél több tutorialt vagy csak sima videókat,mert az segít.Régen nekem is netről kellett tanulni és bevallom őszintén nekem sikerült. Akiknek meg közelükbe jó jumper ahhoz meg nincs hozzáfűzni valóm, elég egyértelmű.Gyakorolni,Gyakorolni!

Mi a véleményed a nemzetközi "barátságokról" , úgy értem hogy szoktál beszélgetni külföldi jumperekkel ?

Persze szoktam. Franciákkal csak,például Lyke,Aldriic és persze Topa-val.Igen megkéne tanulni angolul,nekem nehéz, de megtudjuk egymást érteni.Kár h ilyen messze lakunk tőlük,milyen jó feat-t lehetne összerakni velük.

 Hogyha már szóba hoztad, megemlítenél nekünk pár embert , akivel feat-eltél , esetleg  szívesen feat-elnél ?
Egyáltalán szeretsz közös videókat csinálni ?

 Hűha ezen most el kell gondolkodnom.. Első akivel a legtöbbet feateltem az NRG volt,körülbelül 15 duot raktunk össze,voltak közötte egyszerűek és nagyon brutálisak is. Dini-Jumperrel,Schenkerrel,Daveeel,Chubeeval,J@m3$el,még voltak páran akikkel feateltem.Akivel szívesen az Leslee,Adam J*,Topa. Persze szeretek.

Zenékkel hogy állsz ?
Arra szoktál gyakorolni amire vidizni fogsz , vagy ott válaszotod ki ?
Mindig az aktuális "slágerekkel" dolgozol?

Én mindennap csak Hardstyle-t hallgatok.Előtte mielőtt jumpolnék,már előre kigondolom h melyik számokra fogom nyomni,próbálok minnél többet választani.Igen mindig az aktuálisakat használom,de olykor választok 1 régi kedvencet is.

Hát ahogy nézem, elég hosszúra sikertült ez a beszélgetés.
Szerintem sok jumpernek segítettél a tippeiddel - tanácsaiddal.
Esetleg van még valami amiről beszélnél?

Remélem tudtam segíteni nekik. Szerintem mindenről beszéltünk.

Viszont akkor köszönöm szépen hogy elvállaltad, további sok sikert , és szép napot neked, Kuker !

 Én köszönöm.Viszont kívánom Adam J*

4 komment

Címkék: interjú adam kuker

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr452478786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása