HTML

Happy | A new family | Áfeosz gólyabál 9.d 2010

2010.10.26. 19:04 :: brave90

Ez ma a kérések napja, így megkésve bár de eljutottam ehhez a videóhoz is!

Sajnos azt kell hogy mondjam, hogy ez egy nagyon amatőr szemnek lehet jó videó! Most keménynek kell lennem, így tudsz csak továbblépni! Az nem elég hogy 1 forgást meg 1-2 lépést profin begyakorolsz! Ez nem jumpstyle! Egyetlen basic lépést sem láttam normálisan kivitelezve! Sőt a forgások sem jöttek ki! A dinamika meg az erő tényleg fontos, de nem váltja ki az alapokat! Ezt nem tudom így sajnos értékelni! Mindenesetre nem akarom elvenni a kedved! Senki sem kezdte úgy ahogy te kezdeni akarod! Fontos hogy végigjárd az utat az ALAPOKTÓL kezdve!

3 komment

Címkék: happy

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr102398251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2010.10.26. 20:26:30

1et értek brave-el

Bali188 2010.10.26. 21:01:14

Igen naggyából én is egyet értek a véleménnyel és persze kellet volna bele tennem alapot is ... de ez sajnos csak egy improvizáció volt mindössze 31 másodperc alatt ... persze tudom 1 profinak már kisujjból kéne vágnia ezt ... de mivel még eléggé kezdő vagyok még nem tudtam összehozni egy ütős koreográfiát ott helyben fejben ...

sL3Sh3 2010.10.27. 21:42:20

Sziasztok srácok!

Új vagyok itt, és először is respect mindanyiotoknak azért amit elértetek
brave-nek, hogy ennyi ideje fenn tartja ezt a blogot és minden Jumpernek aki ennyire vitte
:P

és ezek után mint kezdő fel teszem a kérdés ti hol tanultok jumploni, az alapokat már megtanultam de nem tudom hogyan folytassan tovább :S
süti beállítások módosítása