HTML

Jumpstyle is my style!

Jumpstyle-al foglalkozó blog! Zenék, videók miegymás..

Scarface feat. Leslee | Our Life Is Jumpstyle

2010.07.16. 14:06 :: brave90

Annyit voltam nyaggatva ezzel a videóval, hogy végül is megnéztem! Amúgy is megtettem volna, csak eléggé háttul állt a megnemnézettvideók listáján, és mindig csak halogattam.. De ma belevetettem magam, így ez is napvilágra került! Aki szerette volna, az már biztos látta, de nem hagyhatom ki! Már csak a linkért a végén sem! :))

Scarface első partja nekem kis csalódás volt a legujóbbi blogra kirakott videójához képest, mert az erő és a sebesség teljesen takarékra lett véve.. Persze nem azt mondom, hogy rossz volt a videó, csupán a sebességet feljebb is tekerhetné! De elég szép ez így is, szóval csak így tovább! :) Leslee mellett jó kezekben van! :) Ha máőr itt tartunk, az emberünk nem okozott csalódást! Szóval összességében szerethető kis videó ez! :)

2 komment

Címkék: scarface leslee

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr292154006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shadow94 2010.07.16. 15:54:46

Part 4 is the best...:)

scarreb 2010.07.16. 16:34:47

kösz h kiraktad és igazad van a az erővel kapcsolatban a speedet meg nemtudom feljebbttekreni mert ütemre szoktam jumpolni.
süti beállítások módosítása