HTML

JumpS'hit!!!! vagy napiszar?? xD

2010.04.26. 17:03 :: brave90

Ki más lehetne mint a büszkeségünk!!! A JumpS'hit kategória koronázatlan királya!! A legjobb!! Az utánozhatatlan!!! Az egyedülálló!!!

<3 GORDON <3

Egyszerűen ilyen nincs!!!! Sírtam a röhögéstől! Nem is egy videó, hanem egyenesen 3!!!!
A forrást SOHA nem találtam volna meg, ha nincs NRG!!! Minden egyes magyar jumpstyle kedvelő küldjön egy nagy köszönömöt, msn-en, e-mailben, lelkiekben, vagy füstjelekkel NRG-nek, mert megérdemli!! Amíg Gordon nem törli le, márpedig hidjétek el lefogja.. adig életetek legtartalmasabb pár percét élhetitek át!!

De nem is húzom az időt!! Mellékesen megjegyzem, hogy hang nem kell hozzá, mivel minden videó némafilm, de talán jobb is így!! A jó zenéket ilyennel nem szarottuk össze.. xD
Kezdeném a 2 jump videóval, ami egyszerűen GYÖNYÖRŰŰŰ!!! xDxDxD Az a mozgás.. ninc solyan jumper a földön akit ne alázna be!! Hogy nincs 1 lépés se amit normálisan megcsinál ahoz művészet kell!! Legszebb amikor gondolkozik a trükkökön, és egyszer csak megáll és folytatja!! Egyszerűen leírhatatlan!! EZT LÁTNI KELL!!! xDXDXDXDXD Imádom, hogy úgy képzeli magát mintha minimum Spiady vagy Power lenne a csávó!! De ő sokkaal jobb nálukk!!!!!!!!!! EGY ISTEN!! Új kedvencem!!! AKAROK Gordon tutorialt!!!!!

És most kapjátok a bonuszt!!! Ilyen szar a világon nincs!!!! A legrajabb, leggizdább, legkeményebb, legütősebb zene nélküli tck amit valaha láttam!! Poló nélük kapálózás for4ever!! XDXDXD Érdemes nézni a fejét közben!! Én nem röhögtem ezen.. SÍÍRTAAMM! Bekönnyeztem rajta rendesen!!!! xdxdxdxdxd KIHAGYHATATLAN!!!!

UPDATE: Külön köszönet NRG-nek, hisz ő adta a linkeket, és az ő YouTube Embedjét használtam fel a videók kirakásához!! Belefaragtam YT Embedbe, mert MyVip hulladék volt!! :P JÓ SZORAKOZÁST!!!

14 komment

Címkék: gordon jumpshit

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr311953176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NRG13 2010.04.26. 17:37:17

Éljen soká Gordon x)
Gord-own Style xDD
legjobb (Y) *-*
eskü felnézek rá xDDD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.04.26. 17:39:12

énis felnézek rá!!
a földön feküdve a röhögéstől!! XD

Leslee-Jumper 2010.04.26. 19:00:56

Kiestem SIJL-ből :( De ez felvidított xDDD

Kecske* 2010.04.26. 20:24:31

uh bakker, legjobb posztjaid között van! :D:D:DD

Opper · http://dunakeszijump.try.hu 2010.04.26. 20:25:44

BAZZZEGG XDXDXDXD
SÍÍÍÍÍÍÍÍROK XD
ÉS ÉN ISMEREM ŐT XDXDXDXD
akinek kell autogramm szóljon, szerzek xd

AdamJumper 2010.04.26. 21:11:39

fú..nagyon jó.. -.-"
büszkék lehettek magatokra..
NRG rólad nem gondoltam volna..
tény hogy szar, de hagyjátok inkább békén..
: )
hátha abba hagyja..

NRG13 2010.04.26. 22:14:49

na ennyi volt, aki látta az látta, aki nem az nem.
:(

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.04.26. 22:16:32

hát igazán sajnálom.. :( blog fenállásának legjobb posztja volt állítom! kár hogy alig 5 óráig tartott.. :(

Adam csodáltam volna ha nem szólsz be :)
de ami ennyire szar azt muszáj.. ha egyszer nem veszi észre magát, majd segítek

kalmi90 2010.04.26. 23:18:18

naaah kérjük vissza infinitezimális tudással rendelkező Gordonunk eufórikus élményt nyújtó videóját!!!... reup reup reup!:D xD
De zenével szeretném:P xD

NRG13 2010.04.27. 00:15:47

te kalmi ha ezt elmondod majd nekem így a szemembe meghívlak 1 pizzára xDDD

AdamJumper 2010.04.27. 20:33:20

jó brave : )
ami szar az szar.
valljuk be : O
és ha végre észre venné magát,
vagy nemis..mondani kellene neki h jó,
és induljon egy nemzetközin..tuti meglepetés ember ..

F34R007 2010.04.27. 20:52:50

bakker lemaradtam :(

OD14g 2010.05.02. 21:15:37

faszom... énis lemaradtam... miért nem töltötte vki le és tette fel titokban?? :(:'( SHIT:'(
süti beállítások módosítása