HTML

brave | My Reborn

2010.04.10. 01:02 :: brave90

Remélem megbocsátjátok, hogy tegnap elmaradt a blogolás, de nyomos indokom van rá! Ugyanis az új solo vidimet vettem éppenséggel fel! Pár órát elvacakoltam a felvételllel és a szerkesztéssel is, szóval ezért ez a hajnali időpont!
Amúgy első hardjump próbálkozásom! Véleményeket kérek! :)

4 komment

Címkék: my reborn brave

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr11908842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ragen1014 · http://www.youtube.com/ragen1014 2010.04.10. 08:35:18

faxa lett grat! 5/5*
jó volt az elején az animáció és a kis "pihi"
Szép, dinamikus hardjump volt! grat!

Leslee-Jumper 2010.04.10. 19:26:36

Az alapod más mint a sima hard mert elől is váltasz benne ha jól láttam.
Meg egy kicsit olyan rángatózósnak tűnt.
De jólett az. Első hardjump vidinek úgy jó ahogy van :)
Ha őszintén kell értékelnem akkor olyan 5/3
De a blog viszi azt 5/5-re =)

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.04.11. 00:51:59

ezt nem szeretem h blog miatt 5/5-öl mindenki..
az öszintét viszont köszönöm!! :)
amúgy nem látok hibát a hard basicemben. persze csak a technikáról beszélek! sok hiba van, de nem értem h mi más benne?

Leslee-Jumper 2010.04.14. 15:08:27

Nemaz csak elől is váltasz :) Vagy csak a technika miatt tűnik nekem másnak lehet. :)
Nemtom ^^
süti beállítások módosítása