HTML

Moscow Hardstyle AwardZ '09 /Oops/ Trust to your heart...

2010.02.03. 16:01 :: brave90

Semmit nem értek..

1: Mi ez a MHA '09 pontosan?
2: Mi ez a szenvedés félig?
3: Ki az a csávó a végén?
4: Ha 1px van végén miért szenved?
5: Ki fogja megválaszolni a kérdéseim?

8 komment

Címkék: to heart your trust oops

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr901724830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OD14g 2010.02.03. 21:23:29

hát ez valami felettébb érdekes videó lett...
nekem sem sikerült értelmeznem...
a 2 és fél perces unalmas intrót meg se néztem végig, aztán meg 10 másodperces ugrálások, és a vége.... mi van ????
meg ez a zene?? ...
furcsa..

kalmi90 2010.02.03. 22:15:19

annyira izék vagytok...:)itt nem a 10 másodperc jump a lényeg... ennek a videónak mondani valója van, akinek szól biztos érti... és ez a lényeg...

a zenét csak neki írták(olvastam a komiba) ami sztem nagyon szép lett... lehet nyálas meg minden de nekem bejön:)

Trust to your heart...

Mellesleg Oops nagyon szép:)

Én tudom mit érez:)
De megkérdezem tőle azért csak még megfogalmazom :)

Am a kamerakezelés, a vágás, a jelenetek, nagyon profi... megható:)nekem tetszett, persze lehet h csak azért mert mostanában megint depis vok de mind1:))

Belopta magát a szívembe a csajszi:)
Oops <3333

Kori-Jumper 2010.02.03. 22:16:29

brave:
-MHA'9 egy csapat asszem
-A szenvedés gondolom 1px miatt...nem tudom végig nézted-e az introt,de valahol a közepén van egy kép a földön 1px-ről és Oops-ról
-Az a csávó nem hinném,hogy 1px lenne mert 1px nagydarab,de ez a fiú nem annyira(jól megaszontam xd)

OD15:
-Ha értelmeznéd az introt nem lenne uncsi;)
-Jump tényleg rövid
-A zene isten...ez a szutyok nem akarta megadni a címét mert "ezt csak neki csinálták"...a baj csak az,hogy idióta és felhasználta az egészet...gyerek játék volt letöltenixD

Egyébként a vidi lényege:
(Előzmények:
-szakított 1pxel)
A vidi elején Oops egyedül mászkál...azt látja,hogy mindenki szerelmes(smárol,sötöbö...)és fáj a szíve...viszont mosolyog...a jumprészt végig mosolyogja...
A végén meg van valaki,aki talán az új pasija vagy talán 1px...
Ez biztosan valami új dolog kezdete vagy újra kezdet...

A vidi címe "A szívedre hagyatkozva/hallgatva...

Ez nem jumpos vidi...ez egy szerelmes és szomorú kis film...a jump itt mellékes =)

Nah rem nem éz senki hülyének,de én így értelmeztemxD

UI.:Bocsi brave a sok írásértxD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.02.03. 22:40:12

semmi gond Kori végre értelmes hozzászólás! jó pont érte! :P
amúgy énis így látom valahogy.. persze hogy végignéztem! összes videó ami itt van, azt kivesézem!

a zenéről annyit, hogy gyönyörű, de én már hallottam valahonnan! tuti hogy ismerem vhonnan.. de nem ugrik be..

nyilván nem jumpos vidi! nekem is tetszik!

OD14g 2010.02.04. 23:08:11

xD akkor viszont nem is hülyeség :D:D
és Oops tényleg jó csaj:)

S@c@ 2010.02.12. 11:37:54

Hello! a zenéhez fűzném a következő linket ha ugy sem ugrik be akkor csak annyit hogy Romeo és Júlia
bey all

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.02.12. 12:01:05

@S@c@: pfuuuh köszi szépen! tudtam hogy ismerem valahonnan! :)
süti beállítások módosítása