HTML

Chruściel

2010.01.29. 17:34 :: brave90

Pont kapóra jön a videó, hogy dicsekedjek egy kicsit.. :)
HyperX írt J4E-n levelet, hogy olvassa a blogom és szívesen lát Furious Squad videókat itt! Ez nekem nagyon is sokat jelent, hisz az egyik kedvenc jumperem ismerte el az én kis "munkásságom".. Ez ne mkis dolog nekem! Mivel pont akadt Furious Squad videó, gondoltam kirakom azt, de mivel egy percnyi jumpstyle sem volt 9 perc alatt ezért maradt az egyik tag Chrusciel liga movie-ja! Ami semmivel sem rosszabb akármelyik előző videójánál! Szerintem esélyes, de ne felejtsük el, hogy Jagr az ellenfél..

1 komment

Címkék: squad furious chruściel chrusciel

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr41713040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2010.01.29. 18:47:38

nah ez sokkal jobb mint a múltkori:)
süti beállítások módosítása