HTML

TaPsik

2010.01.16. 19:00 :: brave90

A videó egyedül Kalmi kedvéért kerül ki, hisz Tapsik a "kedvenc" jumpere.. xD
Mivel jelenleg Győr és Budapest közt ülök a buszon ezért nem eshet semmi bántódásom.. amúgy nem mernék Tapsikot kirakni, mert Kalmi leszedné a fejem.. :P

Tudni kell róla, hogy állandóan földhöz csapdossa magát.. amit ebben a videóban szerencsére mellőzőtt, de így is vannak érdekes dolgok.. :D TaPsik az a jumper akit sokan utálnak, sokan szeretnek.. én viszont közömbös vagyok.. el lehet rajta röhögni nagyon jókat, és tuti nagy arc lehet, de nem tartom jó jumpernek. Az egész azért van, hogy Kalmi reakcióját lassam.. :):)

UI: Holnap elvileg már "élőben" fogok jelentkezni, nem pedig konzervposztokkal! Kitartás! :)

7 komment

Címkék: tapsik

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr401673353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2010.01.16. 19:43:15

ezt a videót vmiért befavoztam mikor feltette most megnéztem 2x hogy mi tetszett benne amiért favo lett, de semmi, szerintem csak félrenyomtam valamit...

ez am egy nagy bohóckodás...
ez a térdenpörgés egy vicc
de am most tiszta maradt a pulcsija a padló meg koszos... feltörölhette volna 1-2-3... -sok földönhempergőzéssel ahogy szokta terrorstyleba xD "legyünk kemények" xD

kalmi90 2010.01.16. 21:08:06

jah rájöttem miért favoztam be... mert a zene nem rossz... :D csak nem jumphoz való

am köszi h gondoltál rám:P

Kukero (törölt) 2010.01.16. 21:23:53

Nekem mindig is Tapsik marad a példakép :)

OD14g 2010.01.17. 14:58:44

xD jól leoltod tapsikot kalmi XDXD

szerintem mondjuk jó jumper, régebben még favo is volt:)

sztm megveri Jagr-ot de majd kiderül :D
ui.: Jagr-ral sincs semmi bajom:) sőt!:D

erkoo jumpen 2010.01.17. 17:28:08

Jagr-t azé nem :P
nekem ő az egyik faavom :D

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.01.17. 20:50:38

:D majd meglátjuk.. Tapsik örök kedvenc marad, mert szétröhögöm rajta az agyam^^

OD14g 2010.01.18. 22:14:14

xD
najó, de azért technikás is :D
amikor break-el :D:D
süti beállítások módosítása