HTML

Chruściel

2010.01.12. 19:57 :: brave90

Nem tudom hogyan kezdjem el..

Számomra ez egy nagyon is korszakalkotó videó! Annyire egyedi style-t jumpol, amit én nem tudok beleszorítani egyetlen meglévő stílusba sem. Lehet, hogy sokaknak fura lesz.. de mint anno Rico-t is sokan leszóltátok, hogy milyen jumpot művel.. és most tessék! Rico az egyik legjobb magyarok között.. Nem minden feltétlenül rosz, ami egyedi. És nekem ez nagyon is egyedi. A zeneválasztás, és a hangulatfokozás tökéletes! Tegnap óta agyalok rajt, hogy ez most végülis jó vagy rosz videó.. eldöntöttem! Favorite!! A beordibálás ameno-ba isten. Akinek megvan ez a remix, az felkereshetne egy pontos címmel..

9 komment

Címkék: chruściel

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr871667459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Rigó- 2010.01.12. 21:58:22

Ezért piszkosul le leszek oltva de lesz*rom,leírom a véleményem,hátha valakit érdekel a nézőpontom...:Mint minden stílusirányzat,az idő előrehaladtával a jump is fejlődik.De komolyan mondom, az utóbbi 5-6 hónapban,visszafele...Tök jó h kitalálnak új és új trükköket,amit 3 hétig gyakorolnak olyan nehéz kivitelezni, csak a végén egy idióta kalimpálás lesz a nagy része.az zenét mintha csak dísznek raknák oda,semmi köze a Jumphoz,nem baj h az egésznek ez a lényege....ez senkit nem érdekel,sebaj...hem is beszélve arról h a 90%a ugyan azt csinálja semmi változatosság,mintha ugyan azt néznéd más cím alatt.Talán vissza kéne térni az alapokhoz egyeseknek mert ez 1 vicc...
Nem mind ilyen szerencsére, akad 1-2 nagyon tehetséges ember,akiket nagyon bírok,és ezek nem azok akiket a legnagyobb neveknek tartanak mostanság,közel sem.Itteniek közül személy szerint Leslee az, aki azt képviseli ami szerintem alapja lenne az egésznek.
Én ezt gondolom, szerintem el lehet gondolkodni rajta ,és még1x:szerencsére vannak kivételek,csak iszonyat kevesen.Köszi

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.01.12. 22:09:32

nyugi nem leszel leoltva! ritka aki értelemesen meg tudja fogalmazni a mondanivalóját, szóval nem hagyom h bántsanak! :)

a zenére való jump kihalt! egyetlen style az a real hardjump, ami teljesen zenéről szól! de szerintem ez érthető is. minnél nehezebb egy lépés annál több ütemből esel ki! lehetetlen ütemre megcsinálni azokat a lépéseket, amikről te is beszélsz.. de szerintem ezt te is így látod

mivel a jumpstyle zene manapság nagyon háttérbe szorult, ezért én nem is látok olyan videót, amit jumpstyle-re ugrálnának! összes zene hardstyle, ami viszont jobb esetben csak 10, rosszabban akár 25-30 ütemmel is gyorsabb percenként, amit elég nehéz lekövetni! talán még jumpstyle-ra, lehetne követni a ritmust, de az meg nem pörget fel annyira.. fura ez a kettős oldal.. én szívesen beálldozom az ütemességet, a pörgés oltárán...

persze hogy mindenki ugyanazt csinálja.. de ne vedd el az örömöm kérlek! tudod mit nem adnék azért, hogy pl powerjumper tutorialjából az összes trükköt hibátlanul be tudjam dobni?? nem mindenki született "leslee"-nek.. sokan csak a jumpstyle szereteteért táncolnak, úgy ahogy én is! tudom, hogy nem fogom megváltani a világot, de ez van! én élvezem, és szerintem ez a legfontosabb! amúgy nemsok "megújúló" táncforma létezik szerintem! mert még mindig táncról beszélünk!! és persze lépésekről!! ez nagyon fontos!! a sok tánc közül (leszámítva a break-et, stb.) talán a jumpstyle az egyik ami fejlődik! új lépések, új forgások, stb. nagyon sok sztendert tánc van ami marad a saját feszesen kiszabott medrében!

viszont ezt a videót még mindig jónak tartom.. nincs benne ugrás.. ami alap lenne.. de attól még újat próbál mutatni, és ez mindenképp pozitív! nem vagyok oda tekstyle-ért, sőt értelmét sem látom, de az is újat akart! és ha megnézed a Tek-esek mozgását.. semmi köze a jumpstyle-hoz! mégis annak mondjuk.. érdekes nem?

kalmi90 2010.01.12. 23:01:47

Valóban így van, a jump az utóbbi időben "visszafele" fejlődik. rengeteg új lépés van ésmég több igénytelen jump... amire szó nélkül 5/5-t adunk, lehet hohgy azokat a lépéseket tényleg nehéz kivitelezni és sokáig kell gyakorolni, de némelyik annyira idétlenül néz ki hogy az már fáj...

nincs semmi rossz hogy újít vagy próbál egyedi lenni (pl 1:05nél mikor a bal hátsóval lép előre keresztbe hátul, az tetszik is- szépen megfogalmaztam xD) de sok rossz lépése van ami nem néz ki jól, idióta kalimpálás.
még valami... táncolni nem csak lábbal kell, tény hogy az a legfontosabb anélkül nem lehet..:P de hozzátartozik a felsőtest karmozgás testtartás minden... ami itt nincs meg emiatt elég széteső a mozgása

összességében nálam ez csak 3/5-t érne:) de még mindig jobb mint Tapsik legújabb videója amiben housra jumpol xD

Kérdés: Ligával mi a helyzet?

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.01.12. 23:41:55

megértettem, hogy mit mondtok! minden bizonnyal bennem van a hiba, hogy ezek után is tetszik nekem minden amit csinál.. nekem nagyon Rico szájíze van a dolognak! még nagyon korán mindenki Rico-t nézte le, hogy ez nem jump, csupán kalimpálás. mostmeg sokan a lábukat elcserélék rico lábaira..
fura ízlésem van tudom^^

a kézre annyit tudok mondani, hogy amennyit dolgozik ő a videóban lábbal, azután/aközben nem tud figyelni kézre.. sőőt! bután nézne ki, ha folyamatos kézmozgás menne közben.. szerintem ez pont így "természetes".

nálam még mindig 5/5. tudom h nagyon úgy néz ki h védeni próbálom a srácot.. de bocsájtsatok meg nekem! ez tényleg bejövős vidi!! nem a megszokott és pont ez a szépsége

Válasz: kérdezd a "szervezőket".. =/ szertinem ezzel mindent elárultam.. amúgy sztem 50-50% h nem lesz...

-Rigó- 2010.01.13. 15:32:50

nem tudom h ezek a srácok mennyit gyakorolnak egyébként,vagy mennyit szánnak a gyakorlásra napi szinten,de szerintem akinek heti 1-2 vidije van az szinte csak ennek él szabadidejében.így elvárható h hozzanak valami színvonalat,még ha nem feltétlen über tehetségesek.minden megtanulható, a kéz tartása is.mellesleg a zenére visszatérve,akkora a pletta h könnyű találni testhez-jumphoz illőt,szerintem ezt nem lehet ráfogni.(amúgy nagy a szám így h én nem jumpolok,persze csinálnám csak időm nincsen rá,de ha egyszer lesz elkezdem komolyabban.)

erkoo jumpen 2010.01.13. 15:38:23

egyetértek mindanyiótokkal:D
de szerintem is borzasztó jó videó
nagyon egyedi a stílusa a gyereknek és nekem ez nagyon bejön :)
nekem simán 5/5 és favó is

atb44 2010.01.14. 17:24:56

Halo én csak annyit kérdeznék hogy a jumpstyle az korhoz kötött e és ha igen akkor az átlag életkor az mennyi?

-Rigó- 2010.01.14. 21:17:21

semmi sem korhoz kötött a világon:D,eszembe jutott a 70valahány éves papa aki jumpolt egy tehetségkutatóban,talán itt volt kinnt a vidi.én az átlagot 15-16-ra tippelném.

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2010.01.14. 22:17:44

jól emlékszel! :) itt volt kint a 70 éves "jumpmaster" :D
amúgy tényleg nincs köze a korhoz! a 15-16 év az ami még "keresi a helyét" és van ideje mindenre.. ezért ők azok akik többségben vannak.. de pl én lassan 20 leszek..
süti beállítások módosítása