HTML

JumperScot + Liga

2009.12.27. 13:39 :: brave90

JumperScot elődöntős videója ami megdobogtatta a szívemet! Nagyon tetszik! Főleg a poló.. :) És a legjobb az egészben, hogy napokon belül én is megkapom a sajátomat!! (: Scot jó volt mindig is, most is jó!

HWJL: Tegnapi napon én kiszálltam a Liga szervezői közül! Az okát nem kell keresni.. személyes okok miatt történt, és nem szeretném ha itt a blogon vagy akárhoz beszédtéma lenne.. Főlem nem kell okolni senkit! Ez az ÉN döntésem volt! Minden edigi adatot, jelentkezőt átküldtem Adam-nak, így nem veszett el semmi! Teljesen nem szállok ki a ligából, hisz ha hirdetőfelületre van szükség, akkor a blog itt lesz, akármilyen bemásolt hírt szívesen kirakok, és ha kellek akkor zsűriként részt veszek a ligában. De szervezőként tovább ne számítsatok rám! Lehetséges, hogy változások lesznek az edig általam leírtakban, de azokat majd közlöm, megigérem! Jelenlegi szervezők: Leslee, Szucsdeejay, Adam, ZoZ. Ha jelentkezni szeretnétek, vagy kérdésetek lenne, kérek mindenkit, hogy ezentúl hozzájuk forduljatok! Köszi

Szólj hozzá!

Címkék: liga jumperscot hwjl

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr991626034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása