HTML

Adam-Jumper - My Life

2009.11.22. 17:02 :: brave90

Tudtam én hogyha nem írok pár napig, akkor javulni fog a statisztika.. :D

De most újra itt vagyok, mégpedig Adam új solo videójával! Nah most fog megsértődni rám azt hiszem pár ember, de az egész videóban nekem legjobban Szucsdeejay feje tetszett 3:13nál.. :D
Nagyon sok lépés van a videóban, de olyan akadozott a mozgás, hogy ettől számomra élvezhetetlen! Nincs egy folyamatos mozgássorozat sem végigvive.. Mindig megtorpan és ez nekem most nagyon sokat vesz le az értékéből! A mostani videókat amiket néztem/kiraktam mind gyors, folyamatos mozgás van.. Azokhoz képest most nagyon szúrta a szemem ez a videó! Sajnálom Adam! De nekem ez most csak 3/5 lett.. Te ennél sokkal többet és jobbat tudsz! My Life cím erős erre a videóra..

1# DJ Zany & Showtek - 2 Divine
2# Bass Modulators vs Zentiments - In The Game
3# Booty Luv - Say It (Outro)

Szólj hozzá!

Címkék: life my adam jumper

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr451544134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása