HTML

Jumpstyle is my style!

Jumpstyle-al foglalkozó blog! Zenék, videók miegymás..

cucu - Bad Day

2009.11.18. 17:33 :: brave90

day?? kellene egy többes szám képző jel.. legalábbis nekem nagyon is hiányzik onnan.. több a rossz nap mint a jó...

de azért örülök hogy néha lehet cucu videót látni neten! az is külön tetszik, hogy szinte talán ő az egyetlen aki a "régi" lépéseket is belerakja a jumpjába! nekem ezek külön plusz pontnak számítanak! a zenékre szinte a nyakamat tettem volna.. a muzic-ra főleg.. tudtam hogy belerakja valamibe.. hát de cucu az cucu! és ez pedig egy remek videó!!

UPDATE: most írt rám cucukám és eszembe jutott mit hagytam ki! :D:D gratulálni ahoz a fejhez... ha jobban megnézitek.... kisgyerekként sokkal szebb volt mint most... :D:D:D de most jobban szeretem mint akkor.. (K)(L)

Szólj hozzá!

Címkék: bad day cucu

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr281534762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása