HTML

JumpS'hit

2009.07.18. 18:17 :: brave90

Látszik, hogy nem voltam 1 hétig, hisz egy ilyen gyöngyszemet tuti kiszúrtam volna.. De most hatalmas köszönet illeti a mi kis Leslee-nket aki belinkelte nekem a videót! Esküszöm, hogy ilyeneken sírni tudnék... Lehetek paraszt de ezt most leoltom....

Nem tudom mit akart, de nagyon félreértelmezte a feladatot... Bekezdte az "oldot" aztán fordult és "hardjump" de aztishogy.. nem is nagyon elemezném mert minden jóérzésű ember látja hogy ez egy vicc.. :D A leggyönyörűbb, hogy megkímél a szenvedésektől és kimegy a képből... :D:D Lehet így a jobb, ha félig nem is látjuk mit művel.. mert ez szánalmas... az a csúszkálás az kéész..:D:D mintha cipőjéről akarna vmit letörölni a füvőn vagy nemisértem.. :D úgyrákészül hogy azt hiszem valami imba jump jön.. dehát.. :D egyhelyben rángatózás, váltottlábú ugrálás, csiszicsuszi, JumpS'hit... :D:D:D van itt minden ami szem szájnak ingere... :P és még hol a vége uramatyám.. minden egyed forgasnal azthiszem hanyattesik.. azért hogy 5mp folyamatos jumpshitet sem kepes összehozni az is mocskos vicces.. :D:D xd és másfél percnél jön a ráadás.. melbörn sháffóóó.. :D:D az nagyon no comment.. rángatózás a köbön.. :D:DD én ezt lelkileg nembírom.. az a gatya.. az kell nekem....

ez nem videó.. ez egy szar!! JumpS'hit!! nem értem ezeket az embereket... mire számítanak???? egyszerűen szánalmas.. poor...

6 komment

Címkék: jumpshit

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr471253455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslee-Jumper 2009.07.18. 21:27:28

Zsíííír xD
"szem szájnak ingere" Ez jó volt :P
JumpS'hit for tasty laughings. =)

kalmi90 2009.07.19. 17:26:35

a zene jóXD
de nem jump alá
Andrew Spncer & The vamprockerz - ZOmbie
"What's in your head?
Zombieee Zombiee
e-e-e- o-o-o eaa "

XD

SuperSonic 2009.07.20. 09:22:38

Zene szntem:
The Cranberries - Zombie (Jumpstyle Remix)

Erre én is csináltam régebben:D

rashy729 2009.07.20. 10:14:19

úúúúrrrriiiiisteeeeeeeen xDxDxD
wáááááá ez mibe van? xD
anyááám :D
erre csak azt tom mondani h nagy az isten állatkertje :D
de am az ilyen az komolyan is gondolja h pro??? O.o
A színpad NEM a tiéd :D

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.07.20. 14:20:18

zenével semmi gondom nincs félre ne értsetek! :D szeretem ezt a számot és vannak belőle jó jump remixek! itt a csávó a JumpS'hit..:D de ezt nem értem énse.. hogy ezek mit gondolnak????
süti beállítások módosítása