HTML

Jumpstyle is my style!

Jumpstyle-al foglalkozó blog! Zenék, videók miegymás..

Rico vs cucu - A revans

2009.06.30. 20:38 :: brave90

Előző liga után ismét túl korán akadt össze ez a két iszonyat nagy "tehettség".. És megint nekem kell majd döntenem kettőjük közül.. (plusz a másik 2 zsűrinek) Nagyon nem akarom én ezt! Szeretem mindkettőjüket! És mocskos jó videót alkottak mindketten! Sajnos még azt is tudom, hogy nem hanyagolták el, hanem készültek rá rendesen! És mégis mondanom kell egy nevet!! De most nézzétek meg a videókat!!

A győztes pedig:                    .......................................  NINCS

.. annyit azért elárulok, hogy 4 betűből áll a neve a nyertesnek! :P

3 komment

Címkék: a vs revans cucu rico

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr551218633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuccos 2009.06.30. 21:31:16

:)
itt szeretnék a zsűriknek, hogy írják le, mi az ami kicsit "szokatlan" dolog a 2 vidiben... köszönöm :)

(ez csak milyen jók zsűrik, szerintem mindenki kiváncsi rá, Rico tudja mi a megoldás :D )

Trendi 2009.07.01. 00:46:22

CSá!
Igaz nem vagyok zsűri de a megoldás az hogy az első pár lépés ugyan az...

vagy tévedek?

amúgy nagyon adja mind2 videó
süti beállítások módosítása