HTML

400

2009.06.10. 22:09 :: brave90

A blog történetében ez a 400adik álltalam publikált post! (a blogon több van mert cucu is 18-nál tart ha minden igaz) Ami szerintem nem kis teljesítmény! Indulásnál nem gontoltam volna, hogy idáig fogok jutni, sőt hogy ennyien fogtok olvasni, és ekkora igény lesz a minden napi szerencsétlenkedéseimre! Ez alatt a 400 bejegyzés alatt nagyon sok minden történt!! Mai napig szívesen olvasom vissza a kezdeti butaságaimat!! :) Voltak érdekes dolgok!! A legnagyobb baklővésem szerintem az volt, mikor nem tudtam, hogy a Melbourne Shuffle az Ausztráliából származik.. teljesen logikus a Melbourne miatt, de nekem valahogy nem esett akkor még le... :) Voltak szép és kevésbe szép pillanatok, de szerintem ilyen mennyiségű írás és ennyi idő elteltével kell, hogy néha legyenek mélypontok! Én jól éreztem magam ezalatt az idő alatt és azthiszem sikerült a célomat már réges rég elérni! Persze ebben a Jump4Ever is nagy szerepet játszott, de talán egy kicsit abban nekem is van érdemem... elvégre a kezdetek óta adminnak és tagnak mondhatom magam! Ez a napi 60-80 látogató amit sikerült elérnem (ami néha 100 fölé megy) és az állandósult napi 100 fölötti oldalletöltés ekkora nagyságrendű blognál és közösségnél szerintem nagyon szép eredmény! Külön köszönet a "keménymagnak" ha szabad így fogalmaznom, akik kommentelgetnek, hozzászólnak, tanácsokkal látnak el, videókat küldenek, és ami fontosabb barátaimnak nevezhetem őket! Nélkülük már rég nem menne ez az egész!! Talán lesz még legalább 400 bejegyzés, ha nem több!! Tartsunk össze és éljen a Jumpstyle!! hisz Jumpstyle is my Style!!!! Ennek örömére az elmúlt pár hónap statisztikájának képet rakom ki, hátha érdekel valakit, és plusz 1 érdekes videót! Remélem tetszeni fog, és olvastok továbbra is! :)

 A videó pedig egy orosz srác talán utolsó videója.. remélem nem, de kitudja.. Profi videószerkesztés és gyönyörű jump! Ez lenne a 400-adik post! Legyetek jók! Sziasztok!

2 komment

Címkék: 400 jumpstyle

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr601177744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lenimo 2009.06.11. 11:29:35

azért ez már teljesítmény ^^ remélem még jó sokáig fog ez menni :D

rashy729 2009.06.12. 19:16:18

az szép! csak így tovább brave, jó az oldal!!!:D
süti beállítások módosítása