HTML

DannieL Solo Movie ^^ " My Lie "

2009.06.05. 13:12 :: brave90

Én nem vagyok vmi fontos ember vagy olyan akinek a szavára érdemes lenne adni, de most az egyszer higyetek nekem!! DannieL neve már garancia.. de amit most alkotott az minden szinten egyedi! Egyszerűen profi, gyönyörű jumpstyle!!! (jólvan ownstyle ne kötöszködjetek) Ennél lendületesebb, pontosabb, szebb jumpot ritkán láttam... ha egyáltalán láttam... egyszerűen tökéletes!!! Nem akarom agyon magasztalni, de nem ember! Nem ismerek még egy ilyen embert aki így pörögne... Hihetetlen!! Mondok egy nagyon egszerű dolgot! Nézzétek a feltőtestét és nézzétek a lábát.. külön-külön!! hihetetlen mit művel a lábával miközben a felső test meg se mozdul!!

Kéremszépen így kell ezt valahogy csinálni!

5 komment

Címkék: movie lie solo my ^^ danniel

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr361165404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2009.06.05. 19:56:56

the Best :)

ááááá nem bírom abbahagyni:D most nézem 3jára:D:):)XD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.06.05. 19:57:58

eskuszöm beteg... vagy nem ember.. vagy valami baja van.. ilyet nem lehet... :D

kalmi90 2009.06.05. 20:33:44

ilnyekor mindig olyan kisebbség érzésem támad... én ilyet sose fogok tudni...:(((
XD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.06.05. 20:48:27

kalmi te meg se szólalj!!!! neked van kisebbségi érzésed???? mit mondjak akkor énn??:D:D:D

kalmi90 2009.06.05. 22:33:15

hehe:):D:D:D
akkor mindk kettőnkenk van kisebbségi érzése:D

Már a telón van ez a videó is:D akárcsak a "Saga" többi része...XDXD
süti beállítások módosítása