HTML

érdekes nap

2009.05.30. 17:39 :: brave90

Azzal kezdeném a bejegyzést, hogy ebben a hónapban már megdöntöttem a saját kis rekordomat, hisz rekordszámú bejegyzést írtam!! Ez a 43ik a hónapban és ugye még ottvan a holnapi nap! Mindenféleképpen büszke vagyok magamra.. Főleg, hogy voltak olyan pillanataim is, amikor nem volt minden nap bejegyzés.. Mostanában viszont a napi 2 állandósulni látszik! Gondolom ez a nyár kezdetével nőni, majd hirtelen (nyaralások, egyéb) csökkeni fog! Ezt még nem láthatjuk előre csak a múlt évi tapasztalat.. :) Ez lesz a blog 3ik (vagy inkább 2 és feledik) nyara, ha jól számolom.. :)

A nap érdekességét még az is adja, hogy sikerült megölnöm a hangkártyámat! Ez nem vicc... xd Úgy néztem ma videókat, hogy full némán.. hát elég érdekes érzés, csak ajánlani tudom mindenkinek.. :) (nehogy kipróbáljátok tiszta agyrém) Nem is értem, hogy lehet jumpstyle videót nézni, ÉLVEZNI hang nélkül.. nah mindegy.. megpróbáltam a "tapasztalataimra" támaszkodni és ezért került fel ma ez a videó! Nem akarom kritizálni, mivel tényleg nem tudom milyen, de maga a jump az elég lendületesre és szépre sikeredett ahoz, hogy felrakjam! Holnap már lesz hangom is, akkor újranézem, és ha nagyon szörnyű akkor pontosítok! :) Adig is elnézést mindenkitől, de ma csak őket találtam érdemesnek, hogy kikerüljenek! :) (JumpS'hit-et hang nélkül nemakartam)

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes nap

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr711153491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása