HTML

iLLuSiO | Coop nap | Fellépés 2009.05.09

2009.05.09. 14:08 :: brave90

Ez nekem elég fura, hogy van ahol Coop napot tartanak, na de mindegy.. A másik, hogy ez mai fellépés?:) Ahoz képest elég gyorsan sikerült netre pakolni! De gondolom délelött folyamán volt az egész ami a közönségre is hatással lehetett, hisz az a kb 20 ember az nem nagy tömeg! Viszont szegény gyerek nekik is szétpörögte az agyát! Abszolút jó volt amit csinált, tetszetős, nemdületes, szóval nem is akarok és nem is fogok belekötni a jump-ba! Kár, hogy nem voltak többen.. :) Szokni kell a közönséget, mert ki tudja.. lehet pár éven belül jump fellépés lesz jump fellépés hátán.. :) Azért gratulálok!

3 komment

Címkék: nap fellépés coop illusio

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr871111488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janee#14 2009.05.09. 16:42:50

Körülbelül 50 ember láthatta a jump-ot.
Én videóztam, de a nézők nagy része inkább mögöttünk helyezkedett el.
:D

Rico5 2009.05.09. 21:55:08

Nekem tetszett:) az elején az oldschool olyan mintha Kelvin nyomatná:D
a nézők meg be vannak punnyadva:S

iLLuSiO 2009.05.10. 14:29:44

nem tom nekem az old annyira nem erősségem...:D és így egyszerűen nem tudom fel venni a dinamikáját itt is látszik h akkora lendülettel csináltam az oldot mintha hardjumolnák meg hát ugye a közönség...mivel itt max élnek kétezren plusz a coop ezért nem volt valami tömeg..de én örültem a felékérsnek.. valahol el kell kezdeni
süti beállítások módosítása