HTML

DannieL & Madeń "New Duet 2"

2009.04.07. 23:05 :: brave90

A két lengyel srác agyon oltott mindenkit ezzel a videóval! Nem tudom hova dicsérni őket! Ilyen ownstyle duo-t még életemben nem láttam! Mikor megláttam a 2ik dou részt és mögöttük meg bmx-es srác 360akat dobott be, majdnem meghalltam a gyönyörtől! Iszonyat jó jumperek külön külön is, de együtt duóban egyszerűen verhetetlenek ownstyle-ban!!! Állatok!! Az 5/5 nem szó rájuk!! 10/5 is kevés lenne.. PROFIK!!

2 komment

Címkék: 2 & new danniel madeń duet

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr101052874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi90 2009.04.07. 23:12:48

hehe:D még 1 percnél se jártam mikor küldtem a linket h ez qvajó:))))
na most néztem meg másodjára :)

6:32 körül az az ugrás gyönyörű...:)

cuccos 2009.04.08. 14:02:49

a duó az kurvajó :D
Maden szerintem kicsit lassú, és nem tetszenek azok a guggolások...

de nagyon jó videó mindenképp
süti beállítások módosítása