HTML

NRG Solo 9 - The Dark Day

2009.04.03. 20:56 :: brave90

Több ilyet ne merjél csinálni, mert most rendesen félek.. :D Fel is kapcsolom a villanyt mert ez így nem pálya... :P nah szóval:

Eleje elég ligh-tosan kezdődött de a végére elég rendesen belejött a fiú! Az utolsó részek már nagyon tetszenek! 3:32-től a bogár aki bemászik a képbe az nagyon dúrva! Annyira elvonta a figyelmem hogy harmadszorra tudtam koncentrálni csak a jumpra! Az ötlet nagyon jó, meg a szerkesztés is, csak én nem szeretem az ilyeneket.. félleeekkk..:D amúgy hatalmas köszönettel tartozok, egyrészt mert sok ötletet adtál ezzel a videóval nekem, másrészt pedig a végén a linkelésért!! Összeségében egy 4/5-öt vagy 5/5-öt vagy inkább a kettő köztit adnám neked! Van ami nem tetszett, de a vége már korrekt! Gratulálok! :)

5 komment

Címkék: the dark solo 9 day nrg

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr361044716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.04.03. 22:04:43

nem hehe ha nemtok tőled aludni..:D:D pici lelki nyugalmamnak és törékeny lényemnek ez nem jó.. gátolja az egszséges fejlődésem.. bár annak már ugyis mindegy ^^

cuccos 2009.04.04. 12:05:48

Brave... ha te egészségessen fejlődsz akkor .... XDXD

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.04.04. 12:09:28

:D:D köszi szépen cica..:D énis szeretlek.. tudom én hogy rendellenességek jelentkeztek nálam.. de tehetek én róla? xd

cuccos 2009.04.04. 13:35:01

részben igen... de ahogy köztudott te egy fejlett debil példány vagy XDXD


am én is szeretlek :)

(bocs XD)
süti beállítások módosítása