HTML

Hungarian Jumpstyle Tutorial by Leslee-Jumper | Old School,Sidejump

2009.03.07. 12:06 :: brave90

Leslee rég óta tervezett videója látott napvilágot! 10 perces "kis" tutorialban elég sokmindent összerakott! Muszáj megemlítenem két dolgot amit én 'anno' még máshogy 'tanultam'... Lehet én vagyok a buta de nekem ez szemet szúrt! Az első az a kezdő két ugrás az nem zárt lábbal, hanem kis terpesszel történik, a második pedig, hogy a forgásnál nem kell kettőt előrerúgni, hanem csak egyet és a másodikra már teszed le a lábat! Csupán ennyi! Több furcsaságot nem fedeztem fel a videóban! Persze ezek sem nagy hibát, ha egyátalán hibának nevezhetem őket, csupán és nem így tanultam! 5/5-öt minden további nélkül megérdemel, főleg a végén bemutatott "skill" részért is! :) Elég jó anyag lett, személy szerint ment a Favorite, majd jó lesz nekem lopni a lépéseidet innen! :) Szerintem sokak nevében mondhatom, hogy: Köszönjük Leslee! :)

2 komment

Címkék: tutorial old hungarian school jumpstyle leslee jumper sidejump

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr62987108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslee-Jumper 2009.03.07. 12:46:57

Köszi hogy kitetted meg hogy véleményt írtál!!! ;)
Jó tanulást =D

KEEP IT UP!!!!

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.03.07. 18:50:39

igazán nincsmit! ez a legkevesebb! :) köszi mester. rajtavagyok
süti beállítások módosítása