HTML

Melbourne Shuffle

2008.12.24. 13:53 :: brave90

Shortee fiú rakott fel egy videót pár órája! Egy kis meetup-ot szerveztek és arról készült egy videó (amit most nem rakok ki), de ott ezek szerint történt más is! Nem tenném rá az életem, hogy ő látható a videón, de ami biztos, hogy k*rva jó! Imádom az ilyenekt, amikor Shuffle gatya, csukma a fejbe és tolja! És még jól is csinálja! Melbourne Attack a címe.. valy' miért?:) 

De van ám itt nektek más is! Ez az első videó, amire azt mondom, hogy NE ITT, hanem a YouTube oldalán nézzétek meg, mégpedig HD-ban! Dúrván kirakja szinte az egész oldal szélességébe, és így elég jó felbontást ad! Sokkal élvezhetőbb úgy a dolog! Teljesen más mint az első, de amit a lábaival művel, az nekem nagyon tetszik! Talán nektek is!
 

3 komment

Címkék: shuffle melbourne

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8839936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linciboy 2008.12.24. 18:49:59

Nagyon nagy volt ez a 2. shuffle tali. Végre voltunk jópáran, és zene, meleg is a seggünk alatt :D Lapultam mint az egyetlen jumpos a többi huszon akárhány shufflés mellett :) Valami hasonló jellegű jumpos talit is kéne szervezni. Persze picit nagyobb térrel :)

abizz 2009.01.27. 08:48:05

Ahogy mondod, jóvolt, és majd még szervezek, de én gondoltam olyanra például, hogy jump and shuffle tali, tavasszal a szabadban az úgy mien lenne? ;) Majd eztis megkéne vitatni, köszi h eljöttetek remélem tetszett:P
HsV//AbiZz

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2009.01.27. 10:15:52

egy ilyen érdekelne engem is! ugyis megigérte nekem shortee hogy belémveri ezt a shuffle alapokat.. ha lessz vmi akkor feltétlen szólni nekem is! köszi
süti beállítások módosítása