HTML

Alapkövek + fontos infó

2008.12.12. 18:57 :: brave90

Fiúk, lányok.. A félreértések elkerülése végett:
Én nem vagyok profi jumper, sőt mégcsak átlagosnak sem mondanám magam!! (talán még a jumper szó is erős rám) Amióta Jumpstyle-al foglalkozok azóta nem 1, nemis 2 videót láttam már, és úgy hiszem egy nagyon kicsit azért tudok hozzászólni jumpstyle-hoz! Ezért is indítottam el a blogomat! Lehet, hogy ez nem így van, de akkor szóljatok! Itt az összes videóról, ami kikerül, a SAJÁT VÉLEMÉNYEMET írom le! Tehát ha én azt mondom Ber-re, hogy profi jumper, attól még lehet, hogy egy szerencsétlen hülyegyerek (bocsi, remélem nem érted félre), és attól, hogy valakit "lekritizálok", attól még lehet a legjobb jumposok egyike! De nekem a látottak alapján ezek jönnek le! Nem nyalom senki seggét, de nem nézek le ugyanígy senkit sem! A személyes tapasztalataimból tudok csak "táplálkozni"! Megbántani nem akarok senkit, de aki beküldi nekem a videóját, hogy írjak róla véleményt, akkor nem fogok mindig mindenkiről 5/5-ös kommenteket írni! Ezt remélem megértitek! Azt hiszem érdemes olvasgatni a régi írásaimat is, hogy akkoriban miket is írtam és kikről.. Ha más féleményetek van, akkor nyugottan meg lehet engem keresni!!

Egy másik fontos dolog, amire érdemes odafigyelni midnenkinek, aki kommentálgat az írásaimhoz:
Pár napon belül csak és kizárólag REGISZTRÁLT felhasználók tudnak kommentet írni! Ez nem nekem, hanem a blog.hu -nak köszönhető! Megérthető okokból, de ezt az inda gépház-on el lehet olvasni! Ellenben kaptok cserébe újításokat is, mint pl: avatarok és sok más! A bloggereknek a legnagyobb segítség ez! Tehát aki szereti az írásaimat vagy csak kommentálgatni akar, ő mindenképp regisztráljon, mert pár napon belűl csak úgy tud majd írni!! Köszönöm szépen!

8 komment

Címkék: fontos infó alapkövek

A bejegyzés trackback címe:

https://jumpstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr18819493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shrt 2008.12.13. 13:20:20

Te tartod bennem életben a jumpstylet :)

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2008.12.14. 20:03:29

ez erős túlzás de azért köszi..:)

cuccos 2008.12.14. 20:28:16

fontos számunkra a munkásságod Brave! :)

NRG13 2008.12.14. 21:06:19

nélküled nem kritika a kritika..:)

brave90 · http://jumpstyle.blog.hu 2008.12.14. 21:08:21

ti hülyék vagytok nagyon:D:D:D már itt pirulok:$ nemkell itt kamuzni..:P de jólesik:)

cuccos 2008.12.14. 23:04:02

te vagy a hülye:D mi okunk lenne kamuzni? hogy neked jó érzés legyen? egy frászt

NRG13 2008.12.16. 20:02:41

akk nem kamuzok.. te vagy a legjobb vélemény mondó;) pl: nélküled nemnon tudnám h min kéne javítanom:P viszont mikor szépet írsz az meg jólesik:)
süti beállítások módosítása